27.10.2013

Black & Pink



Po raz kolejny Black & Pink :P. Zastosowanie dwóch powyższych kolorów należy do dość banalnych, ale lubię tę opcję. Przyznać należy, iż róż szczególnie w kolorze fuksji przykuwa uwagę. Nadaje świeżości osobie go noszącej, a w połączeniu z czernią wygląda glamour. Ostry kolor przełamuje smutny wyraz czerni i odwraca uwagę od faktu, iż nie każdemu barwa ta  pasuje (np. mnie ;P). Kolor zarezerwowany dla chłodnego typu kolorystycznego (którym akurat nie jestem;D) głównie Pani zimy ;P aleeee ze starannie wykonanym make up każda kobieta nosząca czerń będzie się świetnie prezentowała ;D.











 RAMONESKA - H&M
SPÓDNICA - H&M
BUTY - CENTRO
TOREBKA - ATMOSPHERE
PASEK - H&M
OKULARY - ALLEGRO (LADY GAGA)
BIŻUTERIA - HOUSE 

11 komentarzy:

  1. Beautiful, perfect, wonderful,

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, odważna i zachwycająca stylizacja!

    - ja już obserwuję - może również mój blog Cie zainteresuje :)
    pozadany-efekt.blogspot.com/

    Życzę samych sukcesów !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torebka dawno ją kupiłaś szkoda że nie wyczajlam jej w primarku,pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie jeśli będziesz miła ochotę . Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie!!! :D Sama mam w zamiarze taki kolorystyczny zestawik sobie zaserwować :D Dla mnie bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nice look, the bag is cute :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hola bonitaaaaaa!soy Estefanía,soy seguidora tuya desde hace tiempo...estoy empezando mi propio blog y cuento con tu apoyo.pásate!mil besos! :) http://elblogdeestefanialabella.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. w każdym zestawie buty z ceraty + za duże. Klasyczny radomski styl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sponsora/sponsorów nie posiadam jak niektórzy:), więc póki co nie stać mnie na lepsze:).

      Usuń