17.12.2013

Crazy skirt :D

Jedna z moich koleżanek uważa, iż w poniższej stylizacji wyglądam jak nieżyjący Michael Jackson;P...Naturalnie czyni to kapelusz oraz okulary...spódnica raczej... nie bardzo:P choć nie powiem jak byłam dzieckiem uważałam, że jest kobietą ze względu na długość włosów;P (w wieku 4-5 lat było dla mnie nie do przyjęcia by mężczyzna mógł mieć "kobiecą" fryzurę;P). Pomijając fakt dotyczący piosenkarza w stylizacji położyłam nacisk na kolorową spódnicę z dwoma suwakami :). Pozostałe części garderoby ze względu na kolorystykę mają na celu dodać tajemniczości:).

SPÓDNICA - H&M
BUTY - SH
KAPELUSZ - ZARA
TOREBKA - SH
GOLF - SH
RĘKAWICZKI - ALLEGRO
OKULARY - SINSAY

5 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka!
    Bardzo ładnie Ci w tym kapeluszu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Pwiedziałabym, że wyglądasz raczej jak lepsza wersja Michaela Jacksona :P hehe spódniczka z zameczkami jest świetna, ma niesamowity, mega oryginalny wzór :) Uwielbiam takie kolorki zimą :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń