17.01.2014

Neonowa kopertówka

Pamiętam jak kolory fluorescencyjne przeżywały swój kult w czasach, gdy uczęszczałam do szkoły podstawowej:)- standardowo moda ta znikła na wiele lat;P...
Kolejny swój przełom świętowała w ubiegłym sezonie:). Przyznać należy, iż jest to trend, który śmiało można nazwać "sezonówką":D.
Początkowo było mi ciężko przekonać się do kolorów fluo ;P, ale wraz z momentem, gdy zobaczyłam buty z "dodatkiem neonu" (post-blask-neonu)zakochałam się:D. Jarzeniówki najlepiej współgrają z kontrastowymi kolorami tj. biel, czerń, fuksja, kobalt, biskupi fiolet etc.  Mimo,iż neony ponownie przeszły do lamusa, to póki co nie zamierzam z nich rezygnować!:D.

BLUZA - TERRANOVA
SPÓDNICA - SH
BUTY - CENTRO
OKULARY - SIX
TOREBKA - BERSHKA

5 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo fajny tylko mi się buty nie podobają, ale tak to super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie zeberki i szafiru z torebką absolutnie genialny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny zestaw;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń