21.02.2014

Gray outfit

W jednym z postów wspominałam, iż nie jestem zagorzałą miłośniczką szarości, ponieważ kojarzą mi się z mało wyrazistym stylem:), aczkolwiek muszę przyznać, że w ostatnim czasie przekonałam się do tego koloru:). W połączeniu z czernią daje banalny, ale zachowawczy efekt. Dopełnieniem stylizacji jest biżuteria w postaci chrabąszcza;P oraz łańcuchów :P:).

PŁASZCZ - H&M
BUTY -CCC
TOREBKA - RESERVED
SPÓDNICA - NEW YORKER
KAPELUSZ - ZARA
PIERŚCIONEK - H&M
BRANSOLETKA - NEW LOOK

8 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja, wszystko mi się podoba, idealnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nos encanta el anillo
    http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak ja patrzę na te Twoje zdjęcia, to wychodzę z założenia, że szarość Ci bardzo pasuje (bo z włosami kontrastuje!) i nie powinnaś się jej obawiać - nosisz ją z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz, chyba mój ulubiony zestaw w Twoim wykonaniu, zakochałam sie w pierścionku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. love your blog much and your look is stunning :) love it :) kisses Jack

    OdpowiedzUsuń