25.06.2014

Sukienka w paski

Paski zazwyczaj kojarzone są ze stylem marynarskim, aczkolwiek mnie na myśl przychodzą kreskówki z lat dzieciństwa, w których więźniowie byli ubrani w tzw. piżamki w grube, czarno - białe pasy ;P. Tak czy inaczej są hitem praktycznie każdego lata. Sukienka od dawna zamieszkiwała moją szafę w oczekiwaniu na "zbawienie";P, które nieprędko nastąpiło;P.
Postanowiłam zestawić ją z futurystycznym akcentem w postaci metalicznych sandałków na obcasie oraz okularów a'la Lady Gaga :P.



SUKIENKA - BUBBA GAMP
BUTY - CENTRO
TOREBKA - BULLAGI VINTAGE
OKULARY - ALLEGRO

10 komentarzy:

  1. piękny jest ten look!
    tak stylowo wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, podoba mi się urozmaicenie zestawy mocnym akcent w postaci butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. you look wonderful!
    have a nice weekend!
    with love from Korea!
    http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Przepięknie wyglądasz *_* Chudzina ! A stylizacja boska !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglądasz! :)


    http://freakstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, ale najbardziej moją uwagę przykuły buty: C U D O W N E <3

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy bardziej zakochałam sie w sukience czy w butach <3 Super!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka genialna, idealnie podkreśla figurę-wyglądasz w niej bosko!!!

    OdpowiedzUsuń