21.07.2014

Flower power :D

W wiosenno-letnim okresie kwiatowy motyw śmiało można uznać za klasykę :). Jego wysublimowany charakter jest kwintesencją każdego sezonu następującego po zimowym "zlodowaceniu" :P.Naturalnie nie mogło się obyć bez maksymalistycznego looku, w którym przeważa ten jakże urokliwy wzór :). Czarną, kwiecistą koszulę zestawiłam z jasnymi, kwiecistymi spodenkami.Aby nie było nudno dodałam pudrowe dodatki będące uzupełnieniem stylizacji.

KOSZULA - SH
SPODENKI - PULL&BEAR
BUTY - CCC
NASZYJNIK - SIX
KOPERTÓWKA - H&M
ZEGAREK - LORUS

21 komentarzy:

  1. Agato wyglądasz świetnie, szorty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest mega! ;D

    http://fashion-styleeee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobasz mi się!
    wyglądasz tu na kobietę z klasą, ale ubraną bardzo romantycznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz:) odważne połączenie dwóch rzeczy w kwiecisty wzór :) super wyszło! piękne nogi! ps. z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba,będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swuetna stylizacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja! Świetny outfit! Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowo to połączyłaś :) wyglądasz tu jak gwiazda Hollywood :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, robi wrażenie:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz!! zestawienie wszystkich wzorów wygląda perfekcyjnie! każda część Twojej garderoby bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci w tych kwiatach:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buchnął mi ogień w sercu jak zobaczyłem tą stylizację. Mega sexi!

    OdpowiedzUsuń
  12. szorty są super !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zestaw jest świetny :) Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne szpilki! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam już na fashionwall ale się powtórzę wyglądasz przepięknie ♥ Piękna kobieta ,piękna stylizacja ,idealna figura . Perfekcyjnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNIE
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładna stylizacja i zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń