25.05.2016

Spódnica w kratkę

Jak się okazuje krata nadal nie przestaje być modna:). Projektanci wciąż lansują ten ponadczasowy motyw co można zauważyć nawet w trendach na jesień - zimę 2016/17r. (np.Burberry, Prada). Jeśli chodzi o kolorystykę to jest ona dowolna:)
Kobietom o "mocniejszych" kształtach radziłabym unikać tego wzoru, ewentualnie poleciłabym wykorzystanie drobniejszego motywu kraty. Osoby o szczupłej czy średniej sylwetce mogą pozwolić sobie na wyrazisty deseń. Nie zapominajmy przy tym by w miejscu gdzie jest nas troszkę "więcej" unikać motywów i postawić na gładką tkaninę.  Z jakimi kolorami łączyć kratę? - najlepiej z takimi, z których ona się składa tak by wszystko harmonizowało ze sobą np. moja spódnica jest biała w zielono-pomarańczowo-żółtą kratę, więc dobrałam do niej torebkę, buty oraz top w tych samych barwach :).Zatem śmiało nośmy kratę! :D hahaha


SPÓDNICA, TOP - SH

Inspiracje:


Źródło:internet

9 komentarzy:

  1. Fajnie skomponowałaś to kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ;)
    Mimo, że całość jest świetna, to sandałki skradły całe moje serce ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie w Twoim stylu!

    Śliczna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dziewczęcy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie dziewczyny :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie! Ma coś w sobie, nie jest sztampowe! Pomarańczowy ładnie komponuje się z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana :)
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, przykuwa uwage:)
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kratę, świetna spódnica!:)

    OdpowiedzUsuń