06.06.2016

Futurystyczne buty

Nad zakupem poniższych butów nie musiałam się długo zastanawiać :P! Niecodzienny obcas natychmiast do mnie przemówił :D Futurystyczny wygląd słupka przyciąga wzrok niemalże od razu. To jak miłość od pierwszego wejrzenia :D
Sandałki niczym z filmów science fiction połączyłam ze spódnicą z falbaną oraz T-shirtem z aplikacją. Nowoczesne obuwie idealnie komponuje się z prostotą i minimalizmem. Lady Gaga, Daphne Guinness już dawno pokochały nowatorskie obuwie :).


BUTY - CZASNABUTY
SPÓDNICA - OODJI
T-SHIRT - CHILLIN 

Inspiracje:


7 komentarzy:

  1. Buty piękne, niesamowicie oryginalne :) Jestem pod wrażeniem całości :) Niby zwyczajnie, ale dodatki "robią" całość :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE AGATKA PIĘKNIE WYGLĄDASZ, BUTY SĄ TAK CUDOWNE, ŻE NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W porównaniu z tymi butami "gwiazd", które załączyłaś na końcu Twoje są bardzo grzeczne i zwyczajne ;P

    No nie, takie zwyczajnie nie są - przyciągają wzrok od razu.
    Fajne są!
    Bardzo Ci pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :D tak jak pisałam wyżej - buty urzekły mnie od samego początku :D ich oryginalny styl idealnie wpisuje się w moje kanony :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są GENIALNE!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń