19.07.2016

Urban Decay Naked 2,3

O paletkach NAKED krążą legendy :P  Zatem postanowiłam zakupić jedną aby sprawdzić na czym polega ich kult :D Jak widać poniżej zakończyło się to zakupem następnej :D





Główne zalety to:
- trwałość,
- cienie są wydajne,
- mocna pigmentacja,
- lusterko w środku paletki
- perłowe cienie posiadają subtelny połysk,
- kolory  - od jaśniejszych do ciemniejszych, które swobodnie możemy ze sobą łączyć tworząc za każdym razem inny makijaż,
- matowe cienie w towarzystwie perłowych (możemy wykonać makijaż dzienny oraz wieczorowy posiadając jedną paletkę),
- dobrze się blendują,
- ładny design palety,
- uważam, że cena jest adekwatna do jakości.

Wady:
- delikatnie się obsypują.

W swoich zasobach posiadam Naked 2 i Naked 3 ale niebawem poszerzę swoją kolekcję :D Osobiście jestem zachwycona także szczerze polecam.

NAKED 2


 

 NAKED 3

 
 

4 komentarze:

  1. Również dużo o nich słyszałam i dosłownie wszędzie w internecie można je spotkać, że ktoś je poleca. Czas najwyższy kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nim zakupiłam paletki również czytałam opinie...zdecydowana większość wypowiadała się pozytywnie natomiast słyszałam, że cienie zlewają się tworząc plamy...osobiście tego nie zauważyłam :D mnie przekonała głównie ich pigmentacja oraz blendowanie :D

      Usuń
  2. Kolory super.

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat za cieniami nie przepadam ale te mają super kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń