06.10.2016

Pędzle do makijażu HAKURO VS LANCRONE

Hakuro czy LancrOne?- pytanie na które postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym poście :) Pierwsze zaprezentowane przeze mnie pędzle to LANCRONE:




Zalety:
dobra jakość w stosunku do atrakcyjnej ceny, cena 20 pędzli - 150 zł
- dość trwałe
- schludny wygląd
- naturalne włosie (soból, wiewiórka - włosie syntetyczne - pędzel do podkładu, korektora)


Wady:
- po upływie mniej więcej roku pędzle powoli zaczęły się rozwarstwiać
- dużym negatywem są wypadające włoski szczególnie podczas wykonywania makijażu
- często musiałam je sklejać, ponieważ trzon odklejał się od nasady

Kierując się skalą 1:10 oceniam je na 6


Pędzle HAKURO


Zalety:
- trwałe,
- wysoka jakość,
- wykonane z naturalnego włosia (koza, kucyk)jak również z wysokiej jakości włosia syntetycznego,
- schludny wygląd,
- możliwość precyzyjnego wykonania makijażu,
- długi okres użytkowania

Wady:

- wypadające włoski (aczkolwiek wypada ich znacznie mniej niż w pędzlach  LancrOne)
- po dłuższym czasie pędzle zaczęły się delikatnie rozwarstwiać,
- cena 10 pędzli - 200 zł (w zestawie)

Oceniam je na 8 :)

Reasumując obydwa zestawy są godne polecenia, jednakże gdybym miała wybierać, które pędzle zasługują na miano lepszych to zdecydowanie wybrałabym Hakuro. Ich jakość znacznie przewyższa pędzle LancrOne. W moim przekonaniu warto zapłacić więcej aby cieszyć się produktem przez dłuższy czas :)

Następne pędzle, czekające w kolejce na recenzję to Zoeva Rose Golden :D

5 komentarzy:

  1. muszę w końcu sobie sprawić te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre pędzle znacznie ułatwiają wykonanie makijażu :) :*

      Usuń
  2. ja akurat używam pędzli hakuro i jestem z nich mega zadowlona ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko się prezentują ;) Ja przyznam się bez bicia, że mam sporo pędzli- większość bez znanej marki na trzonku- i jestem z nich zadowolona. A tu niespodzianka, że pędzle za tyle pieniędzy posiadają wady i to takie dosyć mocno wpływające na użytkowanie.

    OdpowiedzUsuń