18.10.2016

Pudrowa sukienka /DRESSLILY

Jak widać pudrowy kolor rządzi u mnie pełną parą! I pomyśleć, że kiedyś nie byłam do niego przekonana :D W obecnym sezonie króluje nie tylko u mnie!:D Projektanci w swoich kolekcjach również stawiają na róż w różnych tonacjach. Dużym uznaniem cieszy się ten w odcieniu gumy balonowej. Możemy go zobaczyć m.in. w kolekcji domu mody Gucci:).
Sukienkę z frędzlami postanowiłam połączyć z metalicznymi sandałami oraz mała torebką. Złote okulary w stylu glamour dodają szyku.

SUKIENKA - ZARA
BUTY - CENTRO
TOREBKA - MOHITO
OKULARY - KARI

Inspiracje:
Żródło: internet



Kochani trwa wielka wyprzedaż halloweenowa w sklepie internetowym DressLily :D zapraszam wszystkich do zapoznania się z asortymentem :D Wystarczy kliknąć w link pod banerem :) 
 Wybrałam dla Was zestaw ubraniowy, który może posłużyć jako inspiracja :D Odnośniki znajdziecie poniżej :D Zatem udanych połowów :* :D



SPODNIE / TOP / TOREBKA / BUTY



WYPRZEDAŻ DRESSLILY






10 komentarzy: