21.10.2016

Sukienka w kwiaty/ROSEWHOLESALE/Bordowe kozaki

Od dawna marzyłam o sukience, która będzie sięgała do kostek:) Z racji mojego niezbyt wysokiego wzrostu miałam obawy czy oby na pewno będę dobrze wyglądała w takiej długości. Postanowiłam zatem założyć kozaki na obcasie aby dodać sobie pożądanych centymetrów i tym samym wyrównać proporcje:)Mam nadzieję,że mi się to udało :D

SUKIENKA, KURTKA - H&M
BUTY - VENEZIA
OPASKA - STRADIVARIUS

Inspiracje:






Kochani chcę podzielić się z Wami kolejną wyprzedażą halloweenową tym razem w sklepie internetowym Rosewholesale :D także zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą :D (link pod banerem :)) 
 Oczywiście i tym razem nie mogło się obyć bez zestawu ubraniowego, który może posłużyć jako inspiracja :D Odnośniki znajdziecie poniżej :D  Udanych zakupów :* :D


BUTYTOREBKABOMBERSPODENKI  



10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie, podoba mi się )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, świetna sukienka! Motyw kwiatowy to zdecydowanie jeden z moich ulubionych motywów. Sukienek w kwiaty mam dużo w szafie, ale takiej ładnej jak Twoja nie posiadam. Kiedyś Ci ją po prostu ukradnę ciemną nocą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest przepiękna!
    Już kilka razy nawinęła mi się w blogosferze, ale zawsze w innej konfiguracji ;)
    Twój pomysł na nią też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kozaczki to był świetny pomysł. Super pasują do tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak czysto wiosennie, w przeciwieństwie do tego co dzieje się za oknem..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie. Kozaki idealnie pasują.

    OdpowiedzUsuń