17.12.2016

Płaszcz w kratkę/czerwona koszula/spódnica Mohito


Outfit "na uczennicę" wkracza po raz kolejny na "salony" :P Tym razem górę bierze płaszcz w kolorową kratkę, który świetnie się sprawdza podczas chłodniejszych wieczorów. Granatowa, rozkloszowana spódnica plus czerwona koszula fantastycznie ze sobą współgrają.  Oczywiście nie mogło się obyć bez rajstop, których jestem wielbicielką :D Złota broszka Kamea  dodaje wysublimowanego smaku :)



SPÓDNICA - MOHITO
KOSZULA,PŁASZCZ,TOREBKA,APASZKA - SECOND HAND

Inspiracje:



14 komentarzy:

  1. AGATKA ALE MI SIĘ PODOBA!! Góra i spódniczka są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest naprawdę śliczna, bardzo ciekawa kolorystycznie stylizacja!
    Niesztampowa, przyciagająca oko!

    Szkoda, że zdjęcia we wnętrzu a nie w plenerze, bo zyskałyby jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze zanim zobaczyłam zdjęcie inspiracji pomyślałam sobie, że to stylówka rodem z Gossip Girl ! :D Mega fajnie Ci to wyszło.


    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    MONIQUE ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ten płaszcz jest nieziemski! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula i spódnica są przepiękne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, stylowo, ze smakiem. Bardzo kobieco; świetne dodatki. Rajstopy są the nest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentujesz się bardzo ciekawie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy :D :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przepięknie:) jestem zachwycona i zakochana w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale pięknie wyglądasz! cudowny look w stylu retro<3

    OdpowiedzUsuń