05.12.2016

Sweter oversize/ długie kozaki DeeZee

Poniższy sweter zakupiłam w jednym z internetowych ciucholandów. Znajdujące się na nim kolorowe aplikacje od razu przykuły moją uwagę :) Doskonale sprawdza się on w roli sukienki :) Postanowiłam uzupełnić go czarnymi kozakami za kolano oraz plastikową, mini torebką. Oczywiście nie mogło się obyć bez szalenie modnych od dłuższego czasu pomponów, które przypięłam do torebki.



 SWETER - VINTAGELOFT
BUTY - DEEZEE
TOREBKA - PARFOIS


Inspiracje:









15 komentarzy:

  1. Ty to masz oko do oryginalnych rzeczy :)

    Super, że połączyłaś go z takimi kozakami - pasują świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo w moim stylu!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatka jestem zakochana w tym zestawie :)
    Sweter jest booooski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, boski jest ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter urzekł mnie swoimi aplikacjami o czym pisałam już wyżej :) dodatkowo jest mega wygodny :) dzięki wielkie za miłe słowa :D :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń


  6. Such an amazing outfit, everything is super nice!

    How tall are you?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'am only 1.60 , however I feel BIG :D hahahaha

      Usuń
  7. Buty chińskie z tworzywa. następnym razem kup sobie coś ekstra. trzymaj klasę jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich butów jest z tworzywa :D także w tym temacie nic się nie zmieniło :D :) jak znajdę coś ekstra to na pewno kupię :D :D :)

      Usuń
    2. http://pantherstyle.blogspot.com/2015/04/szary-kardigan-czarny-kapelusz.html Tu chyba skóra.
      http://pantherstyle.blogspot.com/2015/01/zoty-naszyjnik.html Botki skórzane. Rękawiczki skórzane długie. I to w pomieszczeniu, klasa i elegancja. Wyglądasz mega seksownie i elegancko mimo kraciastej koszuli a flaneli. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. http://pantherstyle.blogspot.com/2016/10/sukienka-w-kwiatyrosewholesalebordowe.html Zamsz, chyba.

      Usuń
  8. świetny sweter! niebanalny, zupełnie inny niż te, które widzi się wszędzie dookoła :)
    nie słyszałam o tym sklepie, ale zaraz przyjrzę dokładnie asortyment! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dni dostawy można trafić na fajne rzeczy :D

      Usuń
  9. uwielbiam długie swetry,a ten jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę przykuł nie tyle sweter co makijaż :)
    Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń