07.01.2017

Czerwony sweter/ Zaful

Czerwony sweter ze sklepu internetowego Zaful  postanowiłam zestawić z czarną spódnicą o długości mini, która dodatkowo ma wyhaftowany kwiatowy motyw. Czarna torebka na złotym łańcuszku, która również posiada kwiecisty ornament stanowi uzupełnienie. Ach te kwiaty :D! chyba marzy mi się wiosna :D hihi 
P.S. Podobno dobrze wyglądam w czerwonym :P - tak przynajmniej niejednokrotnie słyszałam :P musicie sami ocenić :D Enjoy :D 


SPÓDNICA - STRADIVARIUS
TOREBKA - ZARA
SWETERZAFUL

Sweterki, które przykuły moją szczególną uwagę ze sklepu Zaful :D


   KLIK  KLIK  KLIK  KLIK KLIK






25 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze :)
    Każdej blondynce do twarzy jest zresztą w czerwieni :)

    Ładny zestaw, jeden z ulubionych moich u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweter, cudownie komponuje się ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter idealny, właśnie takiego poszukuję!Całość spójna - podoba mi się :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek śliczny, choć nie dla mnie, bo wiem, że dodatkowo, by mnie pogrubiał. Za to Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwielbiałam właśnie czerwony sweter, teraz już mniej chcę się rzucać w oczy. Ale na ten z pewnością bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twojej idealnej figurze cały zestaw prezentuje się bez skazy! Wszystko mi się tutaj podoba! Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ! Sweterek jest bardzo interesując a w połaczniu z spódnicą, cały look wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zestawienie. Spódnica - super! Całość może odważna, ale nie do przesady. Tak w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w bucikach *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja.
    świetne buty na obcasie.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :) uwielbiam czerwony kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio zakochałam się w bordowym :D

      Usuń
  12. Świetna stylizacja:)
    Sweterek może nie w moim stylu, ale prezentuje się mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter owszem fajny, stylizacja tez, ale te nogi!!! :)

    OdpowiedzUsuń