25.01.2017

Srebrna torebka / SAMMYDRESS/ Boyfriend Jeans

Torebka z serduszkiem otoczonym piórkami idealnie wpisuje się w nadchodzący klimat Walentynek :) To co mnie w niej urzekło to urokliwy design :) Sklep Sammy Dress w swojej ofercie ma wiele ciekawych propozycji torebek, ale ta przykuła moją uwagę najbardziej :) Postanowiłam, że uzupełnię ją o srebrną kurteczkę oraz boyfriendy.


TOREBKA - SAMMYDRESS
BUTY - CENTRO
SPODNIE - STRADIVARIUS


Torebki, na które warto zwrócić uwagę ze sklepu SAMMYDRESS :D :


  KLIK       KLIK       KLIK       KLIK   





23 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Urocza torebeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się spodnie :) Takie niekoniecznie praktyczne torebki, to fajny, oryginalny dodatek :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie zgrałaś ją z bluzą!
    super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatka w sandałkach to jestem zakochana od Naszego pierwszego spotkania blogerek ;)
    A bluzeczka teraz mnie zaczarowała ;)
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boska torebka <3 takiej nigdzie nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka w sam na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę śmieszna jest ta torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w tej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza torebka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz przepięknie;) cudowną masz torebkę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu :) te same torebki są w innych kolorach :)

      Usuń
  12. Wyglądasz super. Choć torebka zupełnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem ! :)) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka wyjątkowa! w tej stylizacji zdecydowanie dominuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Tobie wszystkie rzeczy wyglądają super, ja z kolei - tak szczerze - w ogóle bym na nie nie spojrzała na sklepowej półce...;)

    OdpowiedzUsuń