17.01.2017

Sweter w kwiaty/ Rosewholesale/ czerwone szpilki

Kwieciste ornamenty to już u mnie standard :P  Tym razem górę bierze sweter z Rosewholesale :D (niestety nie ma go już w ofercie). Posiada on wyszywane, kolorowe kwiaty. Pomimo tego, iż sweterek na pierwszy rzut oka jest dość "ciężki" to hafty nadają mu subtelności. Połączyłam go z niebieskimi jeansami oraz czerwonymi szpilkami.



SWETER - ROSEWHOLESALE
JEANSY - ZARA
SZPILKI - BORN2BE

Sweterki w haftowane kwiaty ze strony Rosewholesale :D :


KLIK     KLIK    KLIK     KLIK



34 komentarze:

  1. Mnie też od razu "wpadł" w oko 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty to jeden z tych motywów, które istniały od zawsze i (jestem pewny) - będą zawsze modne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek prezentuje się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się nad nim zastanawiałam, teraz żałuję że go nie wzięłam. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatka super wyglądasz, sweter jest piękny ;) Ale nie wiem co mnie bardziej zauroczyło, zestaw czy wnętrze pokoju!! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja.
    Świetne buty na obcasach idealnie dopasowane do całości.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter i fajny zestaw, w sam raz na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale to zestawiłaś. Sweter odrazu mnie oczarował właśnie haftem kwiatów. Wygląda na bardzo mięsisty, a to ważne w zimie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dokładnie cieplutki sweter to ważna rzecz w okresie zimowym :D :)

      Usuń
  9. Ciepły sweterek, ale w zestawieniu z jeansami i szpilkami ma bardzo lekki i neutralny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obiecywalas rajstopki w grudniu, a tu nic. Trochę zawód. Mam nadzieję, że jak zimą nie zakładasz, to latem nadrobisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem będę miała więcej czasu na udostępnianie bardziej skomplikowanych stylówek:)

      Usuń
  12. Fajny krój, nie mój wzór. Ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek bardzo fajny, podobnie jak całość stylizacji. Ale podoba mi się też... sypialnia. :) To Twoja czy wynajęte pomieszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  14. masz spodnie z wyższym stanem! ja nigdzie nie mogę takich utrafić:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyprzedaży w Reserved widziałam modele z wyższym stanem :)

      Usuń
  15. Bardzo ładny sweter :) W stylizacji najbardziej podobają m się chyba jednak szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujący sweter w kwieciste ornamenty :) Bardzo mi się podoba zgranie stylizacji z scenerią zdjęć.

    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. CZerwone szpilki - piękne! Uwielbiam takie klasyczne, kobiece czółenka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalne połączenie. Ja jednak źle czuję się w takiej stylistyce. Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! taka kobieca! Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest ten sweterek w kwiatki

    OdpowiedzUsuń