28.02.2017

Plisowana spódnica/ DeeZee


Plisowane spódnice od dawna są obiektem pożądania niejednej kobiety. Praktycznie każda sieciówka (i nie tylko)w swojej ofercie posiada plisowaną spódnicę:) Odpowiedni dobór tego rodzaju spódnicy to nie taka prosta sprawa. Należy wziąć tutaj pod uwagę nie tylko długość, ale również fakt, że plisy pogrubiają i nie każda kobieta będzie wyglądała w niej korzystnie.
Poniższą spódniczkę zakupiłam w second handzie. Jako wielbicielka szkolnych stylówek od razu zapałałam do niej sympatią :D Zestawiałam ją z błękitną koszulą z falbanką oraz bolerkiem z koralikami. Rajstopki w kropki oraz bordowy pasek ze złotą klamrą dopełniają look. 


PASEK,SPÓDNICA,KOSZULA,BOLERKO,TOREBKA - SECOND HAND
BUTY - DEEZEE

9 komentarzy:

  1. ŚLICZNA SPÓDNICZKA :)
    Taka krótka, w krateczkę zawsze kojarzy mi się z Japonią i takimi szkolnymi mundurkami.

    Pozdrawiam cieplutko
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się kojarzy z Czarodziejką z księżyca :D :*

      Usuń
  2. cóż ja mogę ocenić w tym wpisie, w którym mało pisania, a prawie wyłącznie zdjęcia. Ładna dziewczyna, ładna stylizacja, tylko estetykę samego bloga bym poprawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :)niebawem blog przejdzie metamorfozę :)

      Usuń
  3. Ciekawa stylizacja. Ja od zawsze miałam sentyment do plisowanych spódnic, zatem moja garderoba kilka takowych posiada.

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż ja moge powiedzieć - ładna. Ale najlepiej jak podrzuce linka kilku moim znajomym żeby pocieszyły oko i być może się zainspirowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. JustAGuyWithAFewQuirks2 marca 2017 13:38

    Your dots are an unexpected, yet wonderful surprise!

    You look lovely!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja przypomina mi taki mundurek troszkę ale podkręcony. Rajstopy i ta spódniczka dla mnie są boskie i bluzczka <3

    OdpowiedzUsuń