17.02.2017

Sukienka z cekinami/ Topshop/ złote szpilki/ Zara

Niebawem kończy się karnawał, a co za tym idzie okres szalonych zabaw. Postanowiłam więc przygotować dla Was stylizację wieńczącą ten imprezowy czas. Jak na nadchodzące ostatki przystało puściłam wodze fantazji i pokusiłam się o granatową, cekinową, mini sukienkę, która podkreśla moją sylwetkę. Złote szpilki plus biały lis dodają hollywoodzkiego charakteru :D. Pamiętajmy, że na wieczorowy look składa się także uczesanie oraz makijaż. Zatem postawiłam na podkreślone oczy w towarzystwie czerwonych ust :D  Fryzura w postaci delikatnych loków to dzieło Kasi ze Studia Fryzur KAREN :)a zdjęcia są efektem pracy  Grzegorza Wrzoska :). Nie zapominajmy o perfumach, które w niebywały sposób akcentują naszą osobowość. Mój wybór to Dior Addict - przenikliwy, intensywny zapach, który idealnie wpisuje się w wieczorowy klimat :)

SUKIENKA - TOPSHOP
SZPILKI - ZARA

Fot. - GRZEGORZ WRZOSEK PHOTOGRAPHY
Fryzura - Studio Fryzur KAREN



Inspiracje:



36 komentarzy:

  1. Fantastyczna sesja :) Piękne zdjęcia, no i oczywiście TY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia są niesamowite, zachwycam się jak zawsze, uwielbiam Twoje sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kreacje ! <3
    Przepiękne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się to, na którym siedzisz na podłodze *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukienka i fantastyczna sesja zdjęciowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i piękna modelka, mam nadzieję, że ten lisek na pewno jest sztuczny....

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska sukienka! I te złote buty ♥ Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kreacja💗💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna sukienka. A buty to już szaleństwo. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wygląda nieziemsko, ale jak patrzę na takie szpilki, to cieszę się, że nie jestem kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka boska. Piękna sesja.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bosko, wróciłaś do klasyki i prawdziwego piękna, elegancji. Taką Cię lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój zupełnie nie w moim typie... Ale sesja zdjęciowa jest świetna, ukłon w stronę fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka i włosy bardzo mi się podobają. :) Natomiast liskowi mówię nie, nawet jeśli jest sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia przecudne i dopracowane, a stylizacja jak milion dolarów! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudowna sukienka, ale i wnętrze też zachwyca www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D cieszę się, że Ci się wnętrze podoba :D :*

      Usuń
  17. Wyglądasz obłędnie a sukienka cuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie ;) przeglądałam Twoje stylizacje i mas bardzo oryginalny styl ;) Podoba mi się to ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? jak jesteś zainteresowana daj znać ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie, pięknie i kobieco <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka bombowa, ale ja takich szpilek bym nie założył;) hehe. Piękne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Do twarzy Ci w tej sukience, a zdjęcia cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, trzeba być odważnym aby się na taką skusić ;)

    OdpowiedzUsuń