10.06.2017

Bluzka z dekoltem hiszpańskim


BLUZKA - IVVI
BUTY - BORN2BE
SPODENKI - H&M

12 komentarzy:

  1. SPRING styling! very nice! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój bluzki niestety kompletnie nie dla mnie, ale cały zestaw REWELACYJNY! Szpilki, torebka, kolory... przecudo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! Bardzo mi się podoba, kwintesencja lata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo odważna propozycja! Piękny żółty odcień tej bluzki. Ja niestety nie wyglądam korzystnie z dekoltem hiszpańskim nad czym ubolewam, bo spodobał mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ta bluzka, torebka i buty ! Wszystko idealnie się komponuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka fajna, ale ja totalnie oszalałam na punkcie torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz ! Ahh te kolory -obłędnie ! :D
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jakim cudem udało Ci się tak idealnie dopasować buty do torebki, ale wyszło świetnie!
    Właśnie to dopasowanie ujęło mnie tu najbardziej :D

    Ale bluzka sama w sobie - przepiękna!

    Ładny, letni zestaw :) Pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta
    Świetna stylizacja
    Nic dodać nic ująć
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mnie urzekly :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń